Limburgsgeschenk doet er alles aan om de producten in goede staat bij u af te leveren. Producten dienen na ontvangst geïnspecteerd te worden. Eventuele klachten dienen binnen de bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden gemeld bij limburgsgeschenk. Dit kan middels een e-mail te sturen aan info@limburgsgeschenk.nl.
Limburgsgeschenk zal klachten binnen een termijn van 14 dagen beantwoorden. Indien de geboden oplossing niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u de klacht aanmelden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commisie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
© 2024 www.limburgsgeschenk.nl - Powered by Shoppagina.nl